Service

Servicerichtlijnen
Mocht er met uw aankoop onverhoopt iets niet helemaal in orde zijn dan kunt u rekenen op de feelings…Hillegom-service. Wij hanteren de service-richtlijnen zoals die vermeld staan in onze algemene leveringsvoorwaarden. Zelfs als de garantietermijn voorbij is hebben wij vaak de beste oplossing tegen een redelijke vergoeding.

Service aanvraag indienen
Om voor een correcte en snelle afwikkeling van uw service-aanvraag zorg te dragen, verzoeken wij u onderstaand serviceformulier volledig en correct in te vullen en te verzenden. Na ontvangst van dit formulier wordt uw aanvraag direct in behandeling genomen en berichten wij u binnen 2 werkweken over de verdere afhandeling. Onterecht in behandeling genomen servicewerkzaamheden kunnen belast worden met voorrij-, administratie- en/of behandelingskosten. Zie artikel 14 van onze algemene leveringsvoorwaarden

* = velden met deze markering zijn verplicht

Klantgegeven

Naam* Adres* Postcode* Woonplaats* (Mobiele)telefoonnummer* Email* Ordergegevens

Ordernummer* Leverdatum* Afleverwijze* AfgeleverdOpgehaald Artikelgegevens

Artikelnummer* Artikelnaam* Omschrijving service-aanvraag

Service-aanvraag Bijlage

Wij stellen het op prijs als u voor de duidelijkheid een of meer foto's maakt van uw klacht en deze meestuurt en een kopie van de order of factuur. (Het uploaden kan enige tijd duren, afhankelijk van het formaat en de verbinding.) Bijlage 1 Bijlage 2 Bijlage 3 Bijlage 4 Bijlage 5

Omschrijving service-aanvraag  Service-aanvraag * Bijlagen  Wij stellen het op prijs als u voor de duidelijkheid een of meer foto’s (max. totaal bericht 5MB, dus 1MB per foto) maakt van uw klacht en deze meestuurt en een copy van de order of factuur. Dit kan enige tijd duren, afhankelijk van de grootte van de foto’s en uw internet uploadsnelheid.  Foto bijlage 1  Foto bijlage 2  Foto bijlage 3  Foto bijlage 4  Foto bijlage 5 (copy order/factuur)